Kort fortalt, så holder vi os altid til den danske lovgivning. Men endnu vigtigere for os er, at vores kunder er glade for at have handlet hos Noble Threads.

Har du spørgsmål til din ordre, så skriv til os på info@noblethreads.dk eller ring på 71725150.

 

Fragt og levering

Vi leverer med DAO365, GLS eller Post Nord, afhængig af, hvad der passer bedst i den enkelte situation.

Fragten koster DKK 40 uanset pakkens størrelse. På ordrer over DKK 800 er der gratis fragt.

Vi leverer som udgangspunkt ikke uden for Danmark. Har du et ønske herom, så kontakt os venligst per e-mail eller telefon.

Ordrer lagt inden kl. 16.00 på hverdage, bestræber vi os på at afsende samme dag. Foretages køb efter dette tidspunkt, vil pakken blive sendt afsted den førstkommende hverdag. Leveringstiden er på 2-4 hverdage. Beløbet for købet trækkes, når varen afsendes.

 

Købsvilkår

Vi tilbyder 5 betalingsmuligheder:

  • Dankort, VisaDankort
  • MobilePay
  • Direkte bankoverførsel til vores konto: 3409– 12687303 (Pakken sendes, når vi kan se overførslen på kontoen)
  • PayPal
  • ViaBill (læs mere her)

 

Retur

Hvis du af den ene eller den anden grund ikke er fuldt tilfreds med varen, er der 30 dages returret. Skriv en mail til info@noblethreads.dk og angiv hvilke varer, du ønsker at returnere. Vi sender dig derefter en kode, som skal skrives på pakken, som afleveres på det nærmeste DAO365 udleveringssted. Du kan finde udleveringssteder på DAO365s hjemmeside.

Tillad venligst 3-5 dage til efterbehandling af din tilbagesendte vare.

 

Returpolitik

  • 30 dages returret fra modtagelsesdatoen.
  • Varen må ikke være ødelagt eller vasket.
  • Varen skal returneres med originale mærker mm.
  • Hvis du modtager en beskadiget pakke, vedlæg venligst billeddokumentation af dette.
  • Du vil få refunderet pengene, når vi har undersøgt varen. Har varen været brugt, vil en eventuel værdiforringelse ikke blive refunderet.
  • Tillad venligst 3-5 dage til efterbehandling af din tilbagesendte vare.
  • Varen behøver ikke at blive sendt i original emballage, men afsender skal sørge for en forsvarlig indpakning.

Vi forbeholder os retten til at afvise en returvare på købers bekostning, hvis ovenstående ikke er opfyldt og/eller de 30 dages returret overskrides, jf. forbrugeraftaleloven.

 

Reklamation

Du har, jf. købeloven, 2 års reklamationsret, såfremt din vare indeholder omfattende fejl og/eller mangler. Reklamationsretten gælder dog ikke varer, som er blevet behandlet efterfølgende (forkert brug/vask). Se vores afsnit om returpolitik, hvis du ønsker yderligere information.

Godkendes reklamationen, overføres købesummen samt returbeløb til din bankkonto. Vælger du at benytte en anden fragtudbyder, og til en anden pris, ændrer det ikke det beløb vi overfører til dig.

 

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere inden for “rimelig tid” efter du har opdaget fejlen ved varen. Hvis du reklamerer inden 2 måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi sætter en stor ære i at give vores kunder den bedste kundeservice. Derfor vil vi altid gerne høre fra dig, hvis du er utilfreds med noget. Vi hører også gerne fra dig, hvis du er tilfreds.

Vi håber naturligvis, at vores kunder altid kontakter os, hvis der er noget, vi kan gøre bedre. Men for god ordens skyld skal vi oplyse om følgende klagemuligheder:

 

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse: info@noblethreads.dk.

 

Har du yderligere spørgsmål, så kontakt os på
info@noblethreads.dk eller ring på 71725150

 

Venlig hilsen

Noble Threads ApS