Kort fortalt, så holder vi os altid til den danske lovgivning.

Men endnu vigtigere for os er, at vores kunder er glade for at have handlet hos Noble Threads.

Har du problemer eller udfordringer med din ordre, skriv eller ring til os. Så finder vi ud af det.

Men hvis du vil læse alle det kedelige, formelle betingelser, så kommer de her:

HANDELSBETINGELSER

Fragt og levering

Vi leverer med Post Danmark og DAO365, afhængig af hvilken forsendelsesløsning du bruger

Post DK 

Fragten koster 35 kr,- i Danmark og der er gratis fragt på ordre over 800 kr.

Ved levering uden for Danmark er der fragt på 99,-.

Ordrer inden kl. 16:00 sender vi samme dag. Foretages køb efter dette tidspunkt, vil pakken blive sendt afsted den efterfølgende morgen. Vi har som regel en levering på 1-3 hverdage. Beløbet for købet trække når varen afsendes.

 

Købsvilkår

Vi tilbyder 5 slags betaling

  • Dankort, visa og mastercard   

 

  • Bankoverførsel

Ved betaling med denne metode, bliver pengene overført til vores konto 2720 – 0719906206. Pakken sendes når vi kan se overførslen på kontoen. 

  • Paypal   
  • ViaBill 
    Læs mere her

Retur

Hvis du af den ene eller den anden grund, ikke er fuldt tilfreds med varen, er der 30 dages returret. Skriv en mail til info@noblethreads.dk, så sender vi dig en kode, som skal skrives på pakken. Pakken skal afleveres i den nærmeste DAO365 udleveringssted. Du kan finde udleveringssteder på deres hjemmeside.

Tillad venligst 3-5 dage til efterbehandling af din tilbagesendte vare.

 

Returpolitik

  • 30 dage returret fra modtagelsesdatoen.
  • Varen må ikke være ødelagt eller vasket.
  • Varen skal returneres med originale mærker mm.
  • Hvis du modtager en beskadiget pakke, vedlæg venligst billeddokumentation af dette.
  • Du vil få refunderet pengene, når vi har undersøgt varen. Har varen været brugt, vil en eventuel værdiforringelse ikke blive refunderet.
  • Tillad venligst 3-5 dage til efterbehandling af din tilbagesendte vare.
  • Varen behøves ikke at blive sendt i original emballage, men afsender skal sørge for en forsvarlig indpakning.

Vi forbeholder os retten til at afvise en returvare på købers bekostning, hvis ovenstående ikke er opfyldt og/eller de 30 dages returret overskrides, jf. forbrugeraftaleloven.

 

Reklamation

Du har, jf. købeloven, 2 års reklamationsret, såfremt din vare indeholder omfattende fejl og/eller mangler. Reklamationsretten gælder dog ikke varer, som er blevet behandlet efterfølgende (forkert brug/vask). Se vores afsnit om returpolitik, hvis du ønsker yderligere information.

Godkendes reklamationen, overføres købesummen samt returbeløb til din bankkonto. Vælger du at benytte en anden fragtudbyder, og til en anden pris, ændrer det ikke det beløb vi overfører til dig.

 

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere inden for “rimelig tid” efter du har opdaget fejlen ved varen. Hvis du reklamerer inden 2 måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi sætter stor ære i at give vores kunder den bedste kundeservice! Derfor vil vi altid gerne høre fra dig, hvis du er utilfreds med noget. Vi hører også gerne fra dig hvis du er tilfreds.

Så vi håber, at vores kunder altid kontakter os, hvis der er noget, vi kan gøre bedre. Men for god ordens skyld skal vi oplyse om følgende klagemuligheder:

 

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@noblethreads.dk.

 

Har du yderligere spørgsmål, så kontakt os på
info@noblethreads.dk eller ring på 71725150

 

Venlig hilsen

Noble Threads ApS